KONTAKTY

Miroslav Hruška
Smetanova 303
273 45 Hřebeč
napište nám

NOVINKY

arr3Stránky ve výstavběVítáme Vás na našich nových internetových stránkách, prosím o strpení, postupně je naplníme celou...

Obchodní podmínky
Obchodní podmínky

DODACÍ PODMÍNKY

Doba dodání je uvedena u inzerátu. Zboží, které je skladem posílám buď na dobírku a nebo při platbě předem během 1-2 pracovních dnů. U zboží na objednávku je doba dodání vždy uvedena - v rozmezí 2-8 týdnů.

PLATBA
Platbu požaduji pouze převodem z účtu nebo podle domluvy i na složenku typu A. Je možné hradit i dobírkou - v případě nevyzvednutí zásilky bude požadována úhrada nákladů na zaslání.

ZASLÁNÍ BALÍČKU
Balíček zasílám po připsání platby na účet jako doporučený dopis, doporučený balíček, balík na poštu či do ruky - vše dle tarifů pošty. Obyčejné zásilky zašlu pouze na Vaše vlastní riziko a Vaše vyžádání – a to bez jakékoliv záruky, bohužel vás nemohu nikterak přesvědčit, že jsem balíček odeslala a ani se nedá nikterak dohledat. Balíčky posílám několikrát týdně.
STORNO objednávky - do 12 hodin přes e-mailovou adresu.



ZÁRUČNÍ DOBA: na nové zboží 2 roky, na použité zboží - vetšinou použité boty nebo obleky se vztahuje záruka dle platných zákonů...... 

CENA ZBOŽÍ 
Ceny jsou konečné s DPH, určené ceny zboží NEJSOU smluvní, tedy není možné požadovat slevy. Cena zakázky je určena předem a kalkulace je provedena automaticky s přihlédnutím ke všem nákladům. 

STORNO OBJEDNÁVKY A VRÁCENÍ ZBOŽÍ BEZ UDÁNÍ DŮVODU
Kupující má právo zboží vrátit do 14ti dnů od jeho obdržení. musí nepoškozené zboží bez známek užívání nebo opotřebování, v původním a nepoškozeném obalu včetně veškeré dokumentace a příslušenství poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum doručení přepravní firmou). Prodávající do 14 dnů zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku převodem na účet zákazníka. 
Vrácení peněz provádím převodem na účet. Od vrácené částky budou odečteny náklady spojené s objednávkou pro zákazníka a expedicí zboží které prodejce vynaložil v souvislosti s dodáním zboží zákazníkovi (např. přepravné, přebalení zboží apod.). O rozhodnutí, že kupující odstupuje od kupní smlouvy infomuje dodavatele písemně nebo elektronickou poštou. Doručení zboží zpět prodávajícímu hradí nakupující. Zboží zasílá (doporučuji pojistit)poštou, nebo přepravní službou, po dohodě i osobně. Zboží neposílejte na dobírku, nebude přijato. Bude-li zaslané zboží nekompletní, vykazovat znaky poškození nebo používání, bude zasláno kupujícímu na jeho náklady zpět. 


REKLAMAČNÍ ŘÁD
Povinnosti kupujícího 
Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách do 5 pracovních dnů od doručení zásilky. Kupující může oprávněnou reklamaci podat jednou z následujících možností: 

Na e-mailovou adresu provozovatele-odpovědné osoby: info@e-svatebnisalon.cz
- Poštou na adresu provozovatele-odpovědné osoby. 

Náklady na dopravu k nám hradí zákazník, zpět k zákazníkovi hradí prodejce. 

Povinnosti prodávajícího 
Prodávající rozhodne o reklamaci do 15 pracovních dnů a vyrozumí o tom kupujícího elektronickou poštou nebo telefonicky, pokud se s kupujícím nedohodne jinak. 

Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. 

Při uplatnění reklamace je nutno předložit: 
- stručný popis závady 
- data dodání závadného zboží 
- náklady na dopravu k nám hradí zákazník, zpět k zákazníkovi hradí prodejce. 

Reklamace uplatněná v záruční době 
Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a vztahuje se na zboží, jehož reklamace byla uplatněna v záruční době. 

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech: 
-poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí) 
-porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou 
-neodborným zacházením, 
-zboží bylo poškozeno živly 
-zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním 
-DÁLE NEBUDE BRÁN ZŘETEL NA REKLAMACI V PŘÍPADĚ ŠPATNÉHO MĚŘENÍ 

REKLAMACE SE NEVZTAHUJE NA POUŽITÉ ZBOŽÍ.

Ochrana osobních údajů 
Provozovatel tohoto elektronického obchodu, fyzická a odpovědná osoba Renata Oberreiterová , prohlašuje, že poskytuje své služby v souladu se zákonem č.101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Všechny získané osobní údaje zákazníků budou používány pouze pro účely obchodní ve smyslu plnění služeb zákazníkům. Nebudou poskytnuty třetím osobám a ani jinak zneužity. 
Zákazník využíváním služeb tohoto elektronického obchodu uděluje souhlas ke shromaždování osobních údajů a to na dobu neurčitou.

ZBOŽÍ NA OBJEDNÁVKU (ŠITÉ NA MÍRU)

Doba dodání - 4-8 týdnů (záleží odkud se zboží objednává - doba dodání je vždy uvedena u samotného inzerátu)
U zboží šité na míru nelze odstoupit od smlouvy.


Nevyzvednutá dobírka
Pokud prodávající po domluvě s kupujícím odesílá objednané zboží na dobírku, která nebude v termínu vyzvednutá, bude kupujícímu účtován zákonný nárok ve výši 170 kč jako smluvní pokuta z nesplnění závazku (viz občanský zákoník). Na tuto částku bude kupujícímu vystavena a doručena složenka. Pokud nebude složenka do 7 dní zaplacena, je prodávající oprávněn účtovat kupujícímu penále ve výši 0,5 % z dlužné částky za každý den + vedlejší náklady. Částka může být vymáhána soudně. V případě, že se kupující po domluvě s prodávajícím rozhodne o následné odebrání objednaného zboží (nevyzvednuté dobírky) bude mu tato částka připočtena k dobírce minulé.

PŮJČOVNA:
Některé věci si lze pouze zapůjčit (zejména dětské společenské oblečení).
Podmínky půjčovného:
Oblečení si lze zamluvit, dám vám k němu rezervaci která je závazná pro obě strany, pokud by se však stalo, že mi před vámi zákaznice oblek například poničí, nabídnu vám ve stejné velikosti jiný, nemohu toto bohužel dopředu ovlivnit.

Půjčené oblečení posílám dle Nájemní smlouvy, kterou společně sepíšeme (mailem), většinou v týdnu před svatbou, vy v týdnu po svatbě posíláte zpět. Pokud není možné např. z časových důvodů sepsat nájemní smlouvu, řeší se podmínky zapůjčení těmito podmínkami:
- oblečení musí být vráceno nejpozději do 5 pracovních dnů po svatbě, pokud nedojde k vrácení v termínu, účtuji za každý 1 den zpoždění 100,-Kč (až do výše pořizovací hodnoty zboží)
- pokud se mi zboží nevrátí vůbec, přistoupím k vymáhání pořizovací ceny i soudní cestou
- v případě poškození zboží - nájemce se zavazuje uhradit vzniklou škodu


Oblečení je již použité (pokud si neobjednáváte úplně nové), počítejte tedy s menšími nedostatky - zatrhnuté nitky, malinký flíček atd... pokud jsou vady hodně viditelné upozorním na to v popisu.
Pokud by jste si všimla nějaké vady při převzetí, prosím informujte mě o to, abych věděla, že vada již byla a že nebyla způsobena vámi.

Prodejce a opovědná osoba:
Miroslav Hruška
Smetanova 303
27345 Hřebeč
IČ: 71307214
E-mailové dotazy a objednávky vyřizuje:
Štěpánka Hrušková
e-mail: info@e-svatebnisalon.cz


Pokud jste dočetli až sem, tak vám děkujeme za Váš čas a těšíme se na Vaše objednávjky.

 

NGI1Y